Interieurontwerp

Hoe komt een goed inrichtingsvoorstel tot stand?
Dat begint met een goede inventarisatie. Samen met u kunnen we als team bepalen wat het beste past bij uw organisatie. Of het nu gaat om een nieuwe inventaris of een totaalinrichting (turnkey project).

Bij de inventarisatie houden we rekening met:

  • Bedrijfscultuur
  • Werkprocessen
  • Visie van uw organisatie
  • Budget
  • Facilitaire gevolgen
  • Duurzaamheid
  • Omgeving en gebouw
  • Trends en technologische ontwikkelingen

Uw idee├źn en wensen vertalen wij naar een kantooromgeving die het best bij uw organisatie past en wij stellen samen met u een programma van eisen op. Soms is daar een werkplek en gebouwen onderzoek voor nodig. Vervolgens werken we een conceptindeling uit en kunnen we een kosten raming maken.

In de volgende fase, de ontwerpfase, komen de volgende stappen aan de orde:

  • Indelingsplan
  • Verlichtingsplan
  • Vloerenplan
  • Interieur elementen
  • Materialen en kleuren
  • 3D sfeerimpressies en presentatie van producten
  • Begroting

We kunnen nu de conceptindeling finetunen en definitief maken.

Door ons grote en uitgebreide assortiment van merken en producten, alsmede de creativiteit en ervaring waarover we beschikken, is E2 Office perfect in staat om aan iedere vraag en inrichtingsbudget te voldoen.