INTERIEURONTWERP
Hoe komt een goed inrichtingsvoorstel tot stand?
Dat begint met een goede inventarisatie. Samen met u kunnen we als team bepalen wat het beste past bij uw organisatie. Of het nu gaat om een nieuwe inventaris of een totaalinrichting (turnkey project).
Inventarisatie
Bij de inventarisatie houden we rekening met:
Bedrijfscultuur
Werkprocessen
Visie van uw organisatie
Budget
Facilitaire gevolgen
Duurzaamheid
Omgeving en gebouw
Trends en technologische ontwikkelingen
Ideeën en wensen
Uw ideeën en wensen vertalen wij naar een kantooromgeving die het best bij uw organisatie past en wij stellen samen met u een programma van eisen op. Soms is daar een werkplek en gebouwen onderzoek voor nodig. Vervolgens werken we een conceptindeling uit en kunnen we een kosten raming maken.
Ontwerpen
In de volgende fase, de ontwerpfase, komen de volgende stappen aan de orde:
Indelingsplan
Verlichtingsplan
Vloerenplan
Interieur elementen
Materialen en kleuren
3D sfeerimpressies en presentatie van producten
Begroting
We kunnen nu de conceptindeling finetunen en definitief maken.
Assortiment
Door ons grote en uitgebreide assortiment van merken en producten, alsmede de creativiteit en ervaring waarover we beschikken, is E2 Office perfect in staat om aan iedere vraag en inrichtingsbudget te voldoen.